University of the Sunshine Coast (USC)

Land: Australia
Antall som har reist hit: 85

Beliggenhet

Australia

University of the Sunshine Coast

Vi har samarbeidet med University of the Sunshine Coast (USC) i 14 år, 85 studenter har vært på utveksling her. USC er lokalisert 90 km nord for Brisbane, Queensland, på østkysten av Australia. Området byr ellers på moderne fasiliteter som uteliv og shoppingmuligheter, samt en rekke festivaler. Temperaturen varierer mellom 17-28 grader på sommeren (desember til februar) og mellom 7-22 grader vinterstid (juni-august).

Studenthistorier

Saray Jorge kunne ikke vært mer fornøyd med utvekslingssemesteret hun har hatt i Australia.
"Jeg har erfart så utrolig mye på dette semesteret. Jeg har utviklet meg og opplevd de fineste ting."
"Jeg kan ikke engang utrykke hvor mye jeg anbefaler andre studenter å reise til utlandet for utveksling. Dette er det beste semesteret jeg har hatt både læringsmessig og personlig."