University of the Arts London (ARTS)

Illustration photo London
Land: Storbritannia og Nord-Irland
Antall som har reist hit: 2
Vi har samarbeidet med University of the Arts London (ARTS) i 15 år, 2 studenter har vært på utveksling her. Central St. Martin's College of Art and Design er et av i alt 7 ulike college under London University of the Arts. Central Saint Martins er blitt svært godt mottatt blant våre viskomstudenter, og USN har sendt studenter dit hvert år siden høsten 2008. NB: Du vil bli bedt om å levere en portefølje ved søknaden din. Det er University of the Arts som bestemmer om du kommer inn, på bakgrunn av innsendt portefølje.

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Storbritannia og Nord-Irland

University of the Arts London

Studenthistorier

"Personlig føler jeg at selvtilliten min har vokst siden jeg kom til London, føler også jeg kan være «meg selv» på en annen måte enn hjemme, noe som føles veldig befriende."