Università degli Studi di Udine (UdSdU)

Illustration photo Udine
Land: Italia
Antall som har reist hit: 47
Vi har samarbeidet med Università degli Studi di Udine (UdSdU) i 19 år, 47 studenter har vært på utveksling her. Udine ligger i nord-øst Italia, tett ved Alpene og har 100 000 innbyggere. Byen har flere fantastiske italienske resultant og er en historisk viktig by. Udine har årlig en filmfestival som tiltrekker seg mange mennesker. Universitet er kjent for gode akademiske standarder og har ca. 17 000 studenter.

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Università degli Studi di Udine

Studenthistorier

"Så bare hopp ut i det, for nå har du sjansen til nye opplevelser for livet!" Klikk her for å lese 5 gode grunner til å reise på utveksling.
Ester Margrete reiste på praksisutveksling til Italia, Udine.
"Jeg kan begynne med å svare på spørsmålet om jeg anbefaler andre studenter å reise på utveksling? Svaret er JA! Det å reise på utveksling er en super opplevelse du IKKE kommer til å angre på".