Universidade Federal Rural de Pernambuco (UFRdP)

Illustration photo of UFRP
Land: Brasil
Antall som har reist hit: 3
Vi har samarbeidet med Universidade Federal Rural de Pernambuco (UFRdP) i 5 år, 3 studenter har vært på utveksling her. UFRPE ligger i Recife. Recife er hovedstad i delstaten Pernambuco i nordøstregionen av Brasil. Recife ligger i den tropiske klimasonen. Byen har om lag 1,6 millioner innbyggere og er Brasils niende største by. Ved UFRPE kan du kombinere studier med internship i bedrift i Recife. I tillegg til å få arbeidspraksis i et relevant firma får du da også et eget stipend fra USN!

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Brasil

Universidade Federal Rural de Pernambuco

Studenthistorier

Det er ikke mange muligheter i livet der du får muligheten til å gjøre noe slikt, så jeg syntes det er viktig å ta slike muligheter før det er for sent.
Brasil er et land som har mye å tilby, alt fra kultur, strender, byliv som man ellers ikke ville opplevd hjemme. Det er et land som jeg kommer definitivt til å dra tilbake igjen i fremtiden!