Tanga International Competence Centre (TICC)

Illustration photo TICC
Land: Tanzania
Antall som har reist hit: 328
Avtalen med TICC utløper våren 2025,og skal ikke fornyes. Siste mulighet til å søke seg hit for sykepleie er på restetorget for 6.semester (kull 2022), se www.usn.no/utvekslingsykpleie for mer informasjon. Vi har samarbeidet med Tanga International Competence Centre (TICC) i 15 år, 328 studenter har vært på utveksling her. Tanga by ligger i regionen med samme navn, og har omkring 270 000 innbyggere. Dette er en kystby rundt 350 km nord for Dar es Salaam.

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Tanzania

Tanga International Competence Centre

Studenthistorier

- Det er veldig annerledes å ta praksisen her enn hjemme i Norge, men på en utrolig positiv måte.
"Det er det mest fantastiske jeg har vært med på."
"En ting jeg er sikker på etter utvekslingsoppholdet er at dette er noe av det mest lærerike og fantastiske jeg har vært med på."