Ecole des Dirigeants et Créateurs d'entreprise (EDC)

Illustration photo Paris
Land: Frankrike
Antall som har reist hit: 30
Vi har samarbeidet med Ecole des Dirigeants et Créateurs d'entreprise (EDC) i 15 år, 30 studenter har vært på utveksling her. EDC er en fransk businesskole som passer de som ønsker å ta 1-2 semestre i Paris. De tilbyr studier i ledelse og entreprenørskap både på bachelor og masternivå. Lokaliseringen er god, i sentrum av den franske hovedstaden, og studentboliger kan tilbys i nærheten av skolen.

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Frankrike

Ecole des Dirigeants et Créateurs d'entreprise

Studenthistorier

Jeg reiste på utveksling da det vil hjelpe meg å søke jobb etter endt studie samtidig som at jeg ønsket å kjenne på det å være selvstendig i et helt nytt land hvor jeg ikke kjente til kultur, språk eller systemene.