Cologne Business School (CBS)

Illustration photo Köln
Land: Tyskland
Antall som har reist hit: 6
Vi har samarbeidet med Cologne Business School (CBS) i 12 år, 6 studenter har vært på utveksling her. CBS er en liten, internasjonal handelshøyskole med vekt på europeisk økonomi, politikk og handel. Den er lokalisert i Brühl, en forstad til Köln, med mange muligheter for å lære mer om tysk produksjon, industri og økonomi!

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Tyskland

Cologne Business School

Studenthistorier

"Mottakelsen var vidunderlig, instituttet hadde satt av to dager for å bli kjent med hverandre. Forskjellig aktiviteter, mat og drikke var tilbudet begge dagene. Medstudentene var fabelaktig, veldig åpen og velkommen".
Utveksling gir erfaringer og refleksjoner du kanskje aldri vil få uten å dra utenlands, lyder kanskje klisje; men det åpner opp horisonten. Venner og bekjentskaper dannes, og du vil da ha kontakter over store deler av verden.