Ceská zemedelská univerzita v Praze (CZU)

Illustration photo Czech Prague2
Land: Tsjekkia
Antall som har reist hit: 13
Vi har samarbeidet med Ceská zemedelská univerzita v Praze (CZU) i 6 år, 13 studenter har vært på utveksling her. CULS er et universitet i Praha, ca 20 minutter med offentlig transport fra gamlebyen. Universitetet har internasjonale program av høy kvalitet og et koselig campus med levende dyr, inkl. alpakkaer og botanisk hage. De tilbyr mange spennende emner på engelsk på bachelor-, master- og ph.d.-nivå.

Why apply to your university?

Les mer på universitetets nettside

Beliggenhet

Tsjekkia

Ceská zemedelská univerzita v Praze

Studenthistorier

Er du i tvil – DRA! Jeg har enda til gode å møte en student som har angret på utveksling. Erasmus-programmet tilbyr en unik mulighet for nettverksbygging, kompetanseheving og selvutvikling.