Slik kommer du deg til campus Porsgrunn

Campus Porsgrunn har en sentral beliggenhet i Telemark, mellom Oslo og Kristiansand.

Kollektivtrafikk

Nærmeste bussholdeplass heter Universitetet USN Porsgrunn, og ligger et par hundre meter fra campus. Nærmeste togstasjon er Porsgrunn stasjon, som er 15 minutter å gå fra campus.

Elbil og parkering

Det er åtte ladestasjoner bak bygg B og to ved bygg E. Bilen må være tilkoblet lading og registrert elektronisk for å unngå parkeringsbot.

Det er gratis parkering mot at bilen registreres elektronisk. Studenter og ansatte kan registrere seg for studieåret, mens besøkende må registrere seg for dagsparkering på en iPad utenfor servicetorget (ved hovedinngangen).

Sykkel

Det er et eget sykkelhus like ved bygg-A hvor man kommer inn med adgangskort. Her kan du sette sykkelen trygt under tak.

Besøksadresse

Kjølnes ring 56, 3918 Porsgrunn