EDUCs styringsgruppemøte i Drammen

campus Drammen. foto

Vi ynskjer alle våre EDUC-partnarar hjarteleg velkomne til Drammen når Universitetet i Søraust-Noreg (USN) er vertskap for EDUCs styringsgruppemøte på campus i Drammen 17.-19. juni.

EDUCs styringsgruppemøte er ein viktig del av styringsstrukturen til alliansen European Digital Univercity, og inkluderer representantar frå kvar av våre åtte universitet.

Meir om vår europeiske universitetsallianse EDUC:

I løpet av 17.-19. juni blir det møter, parallelle sesjonar og nettverksbygging, i tillegg til eit sosialt og kulturelt program, for totalt sirka 60 deltakarar. Det blir òg moglegheit til å oppleve Drammens naturskjønnhet og få ein ekte norske friluftsoppleving med ein tur til pittoreske Åspaviljongen, med utsikt over byen.

Heidi Tovsrud Knutsen. Foto– Vi er begeistra for å vere vert for denne hendinga og slik sett samle leiing, studentar, administrasjon, fakultet og ekspertar frå ulike disiplinar og alle universiteta i EDUC. Vi ser fram til strategiske diskusjonar og innsiktsfulle sesjonar med våre partnarar. Det handlar heilt og haldent om samarbeid og innovasjon, seier institusjonell koordinator for EDUC på USN, Heidi Tovsrud Knutsen.

I tillegg til EDUCs styringsgruppemøte, blir det i løpet av dei tre dagane òg haldne ulike møter for rektorstyret, studentstyret og rådgjevande styre for utdanning og ulike leiing- og koordineringsgrupper innan alliansen.

– Rektorstyret vil mellom anna diskutere prosessen for EDUCs juridiske status så vel som framtidige, langsiktige forslag. Det rådgjevande utdanningsrådet har ein dagsorden som mellom anna består av standardar og kvalitetsstyring så vel som korleis vi kan integrere EDUC-strukturar og kurs inn i våre eigne studieprogram. Dette er viktige tema for alliansen vår når det gjeld å nå våre mål om eit strategisk og robust samarbeid innan utdanning og forskning, seier Knutsen.

Generelt mål

Den spesifikke dagsordenen for kvart styringsgruppemøte varierer, men det overordna målet er å leie utviklinga og implementeringa av alliansens oppdrag og mål, sikre effektivt samarbeid mellom medlemsuniversiteta og ta opp eventuelle utfordringar eller moglegheiter som oppstår.

Dette er også ein moglegheit for representantar frå ulike universitet å dele beste praksis, lære frå kvarandre sine erfaringar og styrke sine samarbeidsrelasjonar. Avgjerdene som blir tatt under desse møta hjelper med å forme retninga til alliansen og har ein betydeleg innverknad på aktivitetane og initiativa.

EDUCs studentstyre vil òg samle seg i Drammen og møtast separat frå styringskomitéen, sjøl om det kan bli felles møter eller diskusjonar, avhengig av tema og problemstillingar. Studentstyret spelar ei avgjerande rolle i EDUC, og består av representantar frå studentene ved kvart universitet i alliansen.

fem blide personer går over Ypsilon bru med campus Drammen i bakgrunnen. Foto

Formålet med det heile

Europeiske universitetsalliansar (education.ec.europa.eu) representerer eit flaggskipinitiativ innan den europeiske strategien for universitet. Det primære målet er å etablere alliansar mellom høgare utdanningsinstitusjonar (HEI) over heile Europa, og dermed styrke den internasjonale konkurranseevna til HEI.

EDUC-alliansen gir moglegheit for ambisiøse og innverknadsfulle handlingar. Vi arbeider innanfor budsjetterings- og politiske begrensingar av europeiske universitetsalliansar, og vi er forplikta til å implementere betydelege endringar som vil omforme universiteta våre og forholdet vårt til det breiare samfunnsmiljø.

Som ein del av initiativet for europeiske universitet, ynskjer vi å leie innsatsen for å aktivere nøkkelinitiativ som er fremja av den europeiske kommisjonen, dette inkluderer implementering av mikro-akkreditering, den europeiske graden, det europeiske studentkortet, og ein juridisk status for EDUC.

Verda di vart akkurat større.