10-årsjubileum for Master i karriereveiledning

Studenter hopper

Det er 10 år siden de første spente masterstudentene møttes på Lillehammer høsten 2014. Velkommen til feiring av jubileumet!

Har du spørsmål?

Universitetet i Sørøst-Norge og Høgskolen i Innlandet inviterer til 10-årsjubileum der vi møtes for å feire vår Master i karriereveiledning!

Alle som ønsker å delta på markeringen er velkommen til USN campus Drammen mandag 23. september 2024. Det offisielle programmet starter kl. 12.00 og avsluttes ca. 16.30.

Vi har forsøkt å sette sammen et program med en god blanding av faglige og underholdende innslag. Det blir tid til både mimring og mingling.

Meld deg på

Tentativt program:

Kl. 12.00:   Mingling og lett servering ved auditoriet i 2. etg.
Kl. 12.30:   Kavalkade og historien om Master i karriereveiledning
Kl. 13.00:   Paneldebatt
Kl. 13.30:  Hilsener fra tidligere og nåværende ansatte og fra studenter
Kl. 14.45:   Pause
Kl. 15.00:  Eksternt innslag ved Joachim Førsund, journalist, forfatter og historieforteller i NRK Radio -  Hvordan jobber Joachim Førsund, en av Norges beste historiefortellere? (youtube.com)
Kl. 16.00:   Kaffe, kake og sang!
Kl. 16.30 – 18.00: Sosial samling for alle som kan i baren på Barkaden vis-à-vis USN

Hilsen Jubileumskomiteen ved

Anette Vaage Slåtto (USN)
Cathrine Bjordal (USN)